busponny

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Vilka idioter didär 2benta sakerna..

Av Dixon Karlsson - 20 mars 2011 13:26

Jaa. Vad fasiken ska man säga? Dissa tvåbenta idioterna. Dom tror att jag går med på allt. Men nej då, inte alls! Jag är ingen lite 4 bent köttbulle som gör allt ni ber om. Så tro ingenting. Men igår, då trodde dendär Julia att hon skulle longera mig.. hmmmmmmm? Hur tror ni det gick? ;) Joooh. En supershettis springandes över gården med en såndär, ah. Tvåbentsak eftersig! Det enda jag tänkte var "datatataaaaaaaa! Här kommer jag!" Kolla själva, dom tror verkligen att jag är såhär dum?


   

Gissa vem som fick sig en makeover idag? Jo jaaaaaaaag! Vem tror ni skiner mest och luktar MUMMA mest i hagen idag då? Jo jaaaaaaaag! Nej, nu ska jag inte skryta om att jag är lillkungen i hagen och bäst på allt. Även om det faksikt är så men :D


 

Men efter dom hade fixat mig snygg och ren. Då fick jag en liiiiiiiiten tvåbent sak på mig rygg? Vad va det bra för. Men iförsäg.. Han blev ju ledsen när han klev av mig. Men, vem blir inte ledsen när dom inte får mysa med min goa charm eller vad säger ni? ;)

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dixon Karlsson - 19 juni 2011 21:58

Ja idag trodde ja livet lekte för lilla mig. De kom o tog av mig den hemska munkorgen och lastade mig på kärran, ja fattadde nada ja. GHmm vad blir det nu. O fort åkte hon med matte, som de brann i röva på henne. Ja när vi väl stannde fattade ja varf...

Av Dixon Karlsson - 24 mars 2011 20:45

Fan va de e nice o bara gå o mysa hela dagarna, ingen som sitter på en o gapar att man inte springer fort nog o ingen bakom som vill man ska kuta som en dåre heller. Bara mys. Så ja tyckte nog de va rätt åt de andra 2 nötterna som åkte på att följa m...

Av Dixon Karlsson - 13 mars 2011 22:38


      Aaaa, detta skulle va sååå snyggt på lilla mig. Tycker ni inte det. COOLT!!!   ...

Av Dixon Karlsson - 9 mars 2011 21:50


   Ja här e ja igen da. Lilla mulliga jag. Visst e ja söööt. Ne det va inte de ja ville berätta. Matte e ju sååå glad att hon fått 2 av nötterna o också hitta vägen lösa till hagen, men snacka om att hon sket i det blå skåpet härodagen, ha ha ja skra...

Av Dixon Karlsson - 6 mars 2011 21:37

Ja idag har det vart toppen faktiskt. Riktigt skoj vart det. Mina mattar tog mig med på en tur idag, ja ja slapp ju bära på nån så det va toppen. Jag fick springa lös ute på isen med polarna. Faaaan va det va skoj ska ni veta. Gick utan bara den, ja ...

Presentation

Hej och Välkommen till min BUSIGA blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards