busponny

Alla inlägg under januari 2011

Av Dixon Karlsson - 12 januari 2011 14:54

Idag ni, får vi se vad som händer... Ska hitta på något riiiiiktigt busigt tänkte jag! Jag älskar att jävlas med mina ägare, dom är för roliga... Ni skulle sett mig igår. Min ena matte Rebecka, hon hade varit på träning och kom hem vid halv 9 och då kom jag, i full sula mot transporten och gick och nosade på henne och kollade sedan mot stallet. Jag ville in, det va kallt! SJälvklart måste hon ta ut sin fetrumpade ponny ur transporten först men jaja... Fick vell gå, sen uppnade hon dörren och jag gick in i stallet i först HAHA! ;)

Av Dixon Karlsson - 7 januari 2011 16:41

Nu ska ni få höra nåt kul...ja gillar ju mat som ni alla vet...he he och när ja vill ha nåt så skaffar ja det. så när matte släppte ut de andra nötterna så trodde hhon inte ja ville med. Så fan ja vill tänkte ja o drog järnet efter de andra...nu ska ja med ha mat så det så..så det va bara för henne o knata tebax te hagen o släppa in mig med. Inte vill ja gå utanför o skrapa fram gräs som knappt går att käka..Så nu ni e ja snabb. När de andra e ute o hon står o gapar efter mig så kommer ja så fort de ståtliga benen bär mig ut till maten o de andra. E ju inte fel heller att hagen e full i snygga brudar, he he...ja o den stora tjocka då som bara e sur o vill ha dem för sig själv, men han får allt dela med sig sörrni....

Presentation

Hej och Välkommen till min BUSIGA blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards