busponny

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Varför alltid jag

Av Dixon Karlsson - 4 mars 2011 22:52

Ja det kan man verkligen fråga sig. NU har ja en av de där satans kaninerna i min box igen. Vad har ja gjort för ont kan man undra som måste dela min STORA box med en sån där hoppande sak som aldrig e still. O herregud om nja råkar nosa på han, tor ni det e poppis eller. NEJ du, då stampar han i golvet o skuttar runt som en dåre. Som om lilla ja ska va farlig. Vilket pucko alltså.

Inte nog med detta, nu har matte lärt nötterna o gå ut själv på morgonen också, precis som jag gör. Hmmm tack för den liksom. Nu e ju de lika speciella som mig. Ja nästan i alla fall. Men det e klart helt skärpta e de ju inte för hon måste ta 2 av dem i linor och de andra förjer efter. VILKEN BEDRIFT.....NOT!!!! Kan de inte tänka själva heller eller vad e det som e fel liksom. Ja man kan ju fundera...


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dixon Karlsson - 19 juni 2011 21:58

Ja idag trodde ja livet lekte för lilla mig. De kom o tog av mig den hemska munkorgen och lastade mig på kärran, ja fattadde nada ja. GHmm vad blir det nu. O fort åkte hon med matte, som de brann i röva på henne. Ja när vi väl stannde fattade ja varf...

Av Dixon Karlsson - 24 mars 2011 20:45

Fan va de e nice o bara gå o mysa hela dagarna, ingen som sitter på en o gapar att man inte springer fort nog o ingen bakom som vill man ska kuta som en dåre heller. Bara mys. Så ja tyckte nog de va rätt åt de andra 2 nötterna som åkte på att följa m...

Av Dixon Karlsson - 20 mars 2011 13:26

Jaa. Vad fasiken ska man säga? Dissa tvåbenta idioterna. Dom tror att jag går med på allt. Men nej då, inte alls! Jag är ingen lite 4 bent köttbulle som gör allt ni ber om. Så tro ingenting. Men igår, då trodde dendär Julia att hon skulle longera mig...

Av Dixon Karlsson - 13 mars 2011 22:38


      Aaaa, detta skulle va sååå snyggt på lilla mig. Tycker ni inte det. COOLT!!!   ...

Av Dixon Karlsson - 9 mars 2011 21:50


   Ja här e ja igen da. Lilla mulliga jag. Visst e ja söööt. Ne det va inte de ja ville berätta. Matte e ju sååå glad att hon fått 2 av nötterna o också hitta vägen lösa till hagen, men snacka om att hon sket i det blå skåpet härodagen, ha ha ja skra...

Presentation

Hej och Välkommen till min BUSIGA blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards