busponny

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Hmmm, människor

Av Dixon Karlsson - 22 februari 2011 07:29

Jaha här står man o väntar o väntar på att matte ska komma, hon sa kommer 7.30 i morgon gubben, ja nu e hon det o vart fan e hon då. Hon va ju sjuk igår, men men man kan ju inte va dålig i alla evighet heller. Nötterna vill ju också ut, det trampar runt som i en manege o e sura. Nåja, inget att hesta upp sig över. Ja e ju här för att lugna ner dem alla. Om de bara kunde se mig i min stora box, he he ja når ju likosm inte över kanten ens, hmm kan de inte gör ett hål eller nåt så ja kan få se vad som händer. Ett tag hadeja ju en hink som ja välte o ställde mig på o kikade över, det va tider det. Tills den sprack. Inte kan ja väl ha blivit för tung heller. Kan ja aldrig tro, ja o min fina runda mage. Lillmatte ska börja köra mig igen hörde ja ryktas om, hmm blir grejer det, då ska han allt få åka. För det finns fart i kroppen än i alla fall även om ja e liiite rundare. Ne nu ska ja skrika lite så får vi se om hon kommer.....villl uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dixon Karlsson - 19 juni 2011 21:58

Ja idag trodde ja livet lekte för lilla mig. De kom o tog av mig den hemska munkorgen och lastade mig på kärran, ja fattadde nada ja. GHmm vad blir det nu. O fort åkte hon med matte, som de brann i röva på henne. Ja när vi väl stannde fattade ja varf...

Av Dixon Karlsson - 24 mars 2011 20:45

Fan va de e nice o bara gå o mysa hela dagarna, ingen som sitter på en o gapar att man inte springer fort nog o ingen bakom som vill man ska kuta som en dåre heller. Bara mys. Så ja tyckte nog de va rätt åt de andra 2 nötterna som åkte på att följa m...

Av Dixon Karlsson - 20 mars 2011 13:26

Jaa. Vad fasiken ska man säga? Dissa tvåbenta idioterna. Dom tror att jag går med på allt. Men nej då, inte alls! Jag är ingen lite 4 bent köttbulle som gör allt ni ber om. Så tro ingenting. Men igår, då trodde dendär Julia att hon skulle longera mig...

Av Dixon Karlsson - 13 mars 2011 22:38


      Aaaa, detta skulle va sååå snyggt på lilla mig. Tycker ni inte det. COOLT!!!   ...

Av Dixon Karlsson - 9 mars 2011 21:50


   Ja här e ja igen da. Lilla mulliga jag. Visst e ja söööt. Ne det va inte de ja ville berätta. Matte e ju sååå glad att hon fått 2 av nötterna o också hitta vägen lösa till hagen, men snacka om att hon sket i det blå skåpet härodagen, ha ha ja skra...

Presentation

Hej och Välkommen till min BUSIGA blogg!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards